Výměna, vrácení zboží a reklamace
Nesedí Vám vybrané zboží? Potřebujete změnit velikost, barvu či zboží reklamovat? Žádný problém, to se běžně stává...
Na výměnu a vrácení (odstoupení od smlouvy) máte právo do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta se počítá ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba převezmete zboží.
1. Zkontrolujte, zda zboží splňuje podmínky pro vrácení nebo výměnu (viz Obchodní podmínky). Zboží musí být zcela v původním stavu (oblečení neprané, nenošené, neušpiněné od make-upu, nežehlené, nesmí zapáchat parfémem ani ničím jiným) a označené původní identifikační etiketou zboží pokud jí produkt obsahuje.
2. Do balíčku vložte kopii faktury nebo fakturu a zakroužkujte produkty, které vracíte / měníte.
3. Vyplňte formulář - ke stažení níže. Nemáte-li možnost tisku dokumentu, vypište podle jeho vzoru informace ručně na papír :-)
4. Balíček můžete vrátit těmito způsoby:
- PŘES ZÁSILKOVNU: zabalené zboží odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny. Obsluze výdejního místa stačí nahlásit kód: 96545496 a ta již vytiskne štítek a o víc se nemusíte starat. Při odeslání nebudete nic platit. Poštovné 80,- Vám bude strženo z celkové částky - bližší informace níže. Zásilka k nám obvykle putuje 2-3 dny. Peníze Vám budou vráceny na účet do 14 dnů.
- pokud zvolíte JINOU DOPRAVU NA VLASTNÍ NÁKLADY, balíčky zasílejte na adresu Renata Cinkeová - Padnetito.cz, Čím 133, 262 03 Čím. Telefon: 777 661 434, e-mail: info@padnetito.cz
5. Peníze Vám budou vráceny na účet do 14 dnů, od doručení odstoupení od smlouvy (od doručení balíčku).
DŮLEŽITÉ INFORMACE
Pokud využijete zvýhodněnou přepravu přes ZÁSILKOVNU: CZ: 80 Kč, SK: 3 EUR, tak Vám bude následně cena dopravy odečtena v dobropisu z částky, kterou při vrácení peněz zasíláme zpět na účet. Pokud zvolíte vlastní dopravu, hradíte ji sama při podání balíčku.
FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU A VRÁCENÍ ke stažení
Reklamace
1. Reklamace si řídí reklamační řádem (viz. Obchodní podmínky) a bude vyřízena v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dní ode dne dodání reklamovaného zboží prodejci. Zákazník si může vybrat způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, vrácení peněz), avšak je pouze na prodejci, jakým způsobem reklamaci vyřídí.
2. Reklamační řízení bude zahájeno, jakmile bude reklamované zboží spolu s řádně vyplněným reklamačním listem a dokladem o zakoupení daného zboží od kupujícího doručeno prodávajícímu.
3. Balíček můžete poslat těmito způsoby:
- PŘES ZÁSILKOVNU: zabalené zboží odneste na jakékoliv podací místo Zásilkovny. Obsluze výdejního místa stačí nahlásit kód: 96545496 a ta již vytiskne štítek a o víc se nemusíte starat.
- pokud zvolíte JINOU DOPRAVU NA VLASTNÍ NÁKLADY, balíčky zasílejte na adresu Renata Cinkeová - Padnetito.cz, Čím 133, 262 03 Čím. Telefon: 777 661 434, e-mail: info@padnetito.cz